Uncategorized

|| Bring on the STEAMY reads || Sexy, Spicy Fantasy Romance Recommendations



Hey Loves! The video you have all been waiting for is FINALLY here. I am rounding up my absolute favourite steamy, sexy, smutty fantasy and contemporary …

source

41 Comments

41 Comments

  1. precious_reads

    July 13, 2021 at 7:39 am

    🎉Congratulations 🎉 killing it as usual

  2. Kristin Kraves Books

    July 13, 2021 at 7:39 am

    Congratulations on 1000 followers! I am realizing I have read a lot of fantasy or paranormal romance, so I'm saving this video for when I need recs!!

  3. Nami’s Nook

    July 13, 2021 at 7:39 am

    That intro song!!!Yassss

  4. Mari D

    July 13, 2021 at 7:39 am

    Girl let me tell you how I've been spreading the Black Dagger Brotherhood gospel since I was a teen. It's such a fun ✨spicy✨ series!

  5. T W

    July 13, 2021 at 7:39 am

    I wanna try j.r ward but these covers lol

  6. Rox Is Reading

    July 13, 2021 at 7:39 am

    I see wicked fox on your shelf, have you read it yet?😊 I love that book so much!💙

  7. Amyn Bawa-allah

    July 13, 2021 at 7:39 am

    I just popped in to say, I'm so glad you started this channel and you are a joy to watch. Thank you for the recommendations🤗

  8. JC Journals

    July 13, 2021 at 7:39 am

    I totally agree with you!! Romance as a genre has gotten so PG-13!!! I LOVE a good smutty romance!! Thank you for making this video!!!!!!!

  9. Joharis

    July 13, 2021 at 7:39 am

    I neeed to get into Nalini Singh! 😂 Her books sound so good

  10. Maira Iftikhar

    July 13, 2021 at 7:39 am

    First of all you are beautiful ❤️ share your skin care 🤣

  11. LyssCo_

    July 13, 2021 at 7:39 am

    You make me want to inhale all of these books immediately because of your excitement level for all of them 😬

  12. Aurelia Waliszewska

    July 13, 2021 at 7:39 am

    Just discovered you, love your vibe 🙌

  13. Inaaya Arif

    July 13, 2021 at 7:39 am

    I'm in love with your accent 😍

  14. Amy O' Sullivan

    July 13, 2021 at 7:39 am

    I love your energy! I’m definitely subscribing

  15. Coleen

    July 13, 2021 at 7:39 am

    finally someone talking about nalini Singh, I loooove her series 'psychangeling', I'm always reading them

  16. Vaska Kam

    July 13, 2021 at 7:39 am

    This review was so lusty, love it. I'm going to read them all.

  17. Kim

    July 13, 2021 at 7:39 am

    Omg you hyped me up sooo much for these series!! I think i'm gonna start with Nalini Singh 😍 I actually started with the black daggerhood series 10 years ago but I never continued reading, idk why 🤣 but i'm gonna pick it up again soon bc of your rec 😍

  18. Megan Joiner

    July 13, 2021 at 7:39 am

    Just found your channel and now I’m going to binge all your videos 😭❤️

  19. Tshepo Letshwiti

    July 13, 2021 at 7:39 am

    I just love your energy! Your vibe is infectious. Got me wanting to read everything. Keep it up.

  20. Samantha Mitchell

    July 13, 2021 at 7:39 am

    Lords Of The Underworld is my favorite!!! Darkest Night is the first one! I even have the matching tattoo!

  21. Warda H

    July 13, 2021 at 7:39 am

    “Because I was nasty as hell” 😂😂😂 SUBSCRIBED!!

  22. Gratsiela Kostova

    July 13, 2021 at 7:39 am

    OMG thanks so much for the recommendations. Saving this video in my watch later for sure!

  23. T R

    July 13, 2021 at 7:39 am

    I read the Dark Lover, I wasn’t super impressed, but there were some redeeming characters, maybe I should give this series another chance

  24. Catherine Greer

    July 13, 2021 at 7:39 am

    Love this Vlog! I was looking for fantasy recs just like this😀❤

  25. Sarah Dervishaj

    July 13, 2021 at 7:39 am

    Nalini Singh forever number 1 !!!

  26. Maryam Yasir

    July 13, 2021 at 7:39 am

    I’m in LOVEE with you thanks babes

  27. Kamrul Hassan

    July 13, 2021 at 7:39 am

    Can you send me

  28. Sid Dubois

    July 13, 2021 at 7:39 am

    You got me with sexy fantasy, subscribing immediately 😤💕✨

  29. Jariombangoje Marenga

    July 13, 2021 at 7:39 am

    I just had to subscribe!!! I've read so many of these books and they're amazing. I'm definitely gonna give the others a try.

  30. Justyna Witek

    July 13, 2021 at 7:39 am

    I read 6 books from the Black Dagger Brotherhood and I loved them. Zhadist book. OMG! Thank you so much for recommending it. I am gonna start the Guild Hunter series. I trust your opinion a lot. Great video, you are so fun.

  31. Verónica S.

    July 13, 2021 at 7:39 am

    YES! Nalini is also my favourite writer and her series are THE BEST!! Finally, a YouTube channel to hype this queen 💖💖. Btw, have you read her Contemporary series? 👀

  32. Heather Pinkston

    July 13, 2021 at 7:39 am

    I love how colorful this is, you and the background …just so pretty!🧡💕💚

  33. Katherine Harris

    July 13, 2021 at 7:39 am

    Thanks!

  34. Hopeless Romantic Witch

    July 13, 2021 at 7:39 am

    After that intro I immediately hit subscribe–lol 💖 Love the BDB–Zsadist, Quinn, and Blay are my favorites.

  35. Tracey Anderson

    July 13, 2021 at 7:39 am

    I’m so glad I found your channel. I love the BDB, Nalini Singh and J.D Robb who I saw you like in another video.

  36. valeria

    July 13, 2021 at 7:39 am

    I love your personality honestly ✨

  37. Adria Belle

    July 13, 2021 at 7:39 am

    YEEESSSS! Finally someone on booktube showing Nalini Singh's series the love that they deserve!!!

  38. Ashley Wyatt

    July 13, 2021 at 7:39 am

    Kaleb Krychek 🔥🖤

  39. Puye Shone

    July 13, 2021 at 7:39 am

    I am so sad because I have read most of the books you reviewed already. Love your energy its awesome!

  40. Francesse

    July 13, 2021 at 7:39 am

    love your energy

  41. Mrs. Burns

    July 13, 2021 at 7:39 am

    If there is a such thing as smut classics you hit them all.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Most Popular

To Top